duminică, 27 februarie 2011

Eu pot, Eu sunt " Magician "

Si totuşi voi putea în continuare, pentru ca asa sunt eu. pun de cele mai multe ori în situaţia altora. Uneori îi înţeleg si simt bine, alteori îi vad frustraţi si ies imediat din acel scenariu pentru ca mi-e mila. Cati dintre noi nu facem asta; sa încercăm sa-i înţelegem pe cei din jurul nostru cu bune si cu rele. Se întîmpla sa cunoşti o persoana nu in cel mai bun moment al vieţii sale si te întrebi de ce este asa. Puţini însă, aleg sa treacă peste aceasta " aparentă " si sa cunoască persoana si în momentele sale bune. Si probabil sunt persoane care de la inceput nu înţeleg acea persoana din motive, poate personale si raman asa, ca pe viitor sa-si dea seama ca poate nu au procedat corect.

Eu una fac parte din acea categorie a persoanelor care aleg sa treacă peste " aparenţe " însă de ce sa nu recunosc ca nu întotdeauna fac asta doar pentru ca nu simt s-o fac. Simt cand o persoana chiar nu vrea sa cunoască, ramane arogantă si cu prima impresie de la început. Si bla bla bla as putea vorbi despre acest subiect la infinit , pentru ca situatiile sunt N la numar si cred ca majoritatea dintre noi le intalnesc mai mult sau mai puţin la tot pasul.

Sunt Magician. :)) Da ! Îi multumesc mamei mele pentru ca m-a invatat tot ceea ce trebuia sa înveţe oricare dintre noi. Datorită ei si-a învăţăturilor ei, pot trece peste răutăţi, sa iert, sa încerc sa uit dar sa am grija pe viitor.

2 comentarii:

  1. ce schimbate de "look" si de scris si de emi. aflam mai multe despre tine:))
    Aplauze pentru "mami"!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aplauze pentru toate mamele din lume care pot face asta :P :D

    RăspundețiȘtergere